Hemma...

Igår hade jag en hjärnsläpp utan dess like. När jag svängde ut från gårdplanen så fick jag en välbekant känsla av att jag hade glömt något, nåja, jag får den varje gång så det var bara att skaka av sig känslan och brumma iväg ner mot Skavsta. När jag körde igenom Eskilstuna poppade det upp en komihåg tanke att jag inte hade lagt in min jacka i skuffen. Skit!! Men jag kunde ju trösta mig med att jag skulle vara inomhus för den mesta tiden av resan och att temperaturen låg runt noll.
När vi satt och väntade på att få stiga ombord på vårat flyg poppade upp ännu en komihåg tanke att jag inte la ner mina laddare till telefonerna. Jaha, det är ju inte hela världen för den irlänksa telefonen eftersom vi har ett par sådana laddare övers i huset. Men det är lite värre med den svenska telefonen, OM det är någon som får för sig att smsa eller dyl kan nog räkna med att få svar i Maj!!

Vill bara visa att mina favvo blommor blommar......


Kommentarer
Postat av: Syster

Vem har bråttom??

2011-03-01 @ 10:32:15
Postat av: Beyond fabulous!

Det var tur att du iaf var med på planet ;)



Kramar!

2011-03-03 @ 21:12:31
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0