Ledig

Idag har jag en ledig dag mitt i veckan. Det är väl inte riktigt frivilligt men jag njuter varje minut av den. Det har nu kommit till slutet av mitt svenska projekt och jag har bara ett par dagar kvar att arbeta. Känns lite tungt och jag kommer att sakna att inte ha ett arbeta att gå till, det är viktigt. Men jag hoppas att det dyker upp något som jag kan pyssla med.

Visst är det lockande att kunna sätta sig ner och skräpa som jag inte haft tid eller energi att göra sedan början av hösten, och jag har massor av nya saker och en del nya ideer som jag känner att jag måste prova. Eller så är jag lite sugen på att ta mig över till lilla Sverige och ta mig en extra vecka med skidorna och jag antar att det finns en hel del snö att skotta.   


Kommentarer
Postat av: Syster

Tja kung Bore har lyst med sin frånvaro, så mycket av snön är bort. Suck! För det är riktigt halt överallt!

2011-01-19 @ 16:37:33
Postat av: Beyond fabulous!

Japp det finns mkt snö här ;)



Kramar

2011-01-19 @ 20:19:04
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0