Skit Sol

Idag har det varit en strålande sommardag. Varmt och en stor sol hängandes på himmelen och jag har till den största delen tillbringat min dag inomhus. Nåväl, jag slutar ju halv 4 så att det hinns med en timme eller två på Playa del Backgarden dvs i min lilla trädgård. När små stöket och handlingen var färdig och jag var redo att sätta mig en stund så hade solen gått i moln. Det var inte ett litet luddigt sommarmoln som for förbi, det är gråmulet och regnet hänger i luften. Skit väder!!

Vill även visa våra senaste inköp. Dom är fina, jag menar dyra men ack så sköna.....



Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Man behöver alltid nya piffiga underkläder!



Kramar

2011-07-28 @ 19:30:23
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0