Glad Midsommar!!!




Bild lånad från internet


Yey, tack vare att Midsommar har blivigt en röd dag så blir det en långhelg av ledighet för min skull. Att ligga och gosa i sängen till klockan 8 på fredagsmorgonen tillhör ovanligheterna och jösses vad det kändes lyxigt. Och som tradition här på den lilla gröna ön mitt ute i Atlanten blir det inget Midsommar firande för min del. Saknar jag det? Eh, no! Jag kommer att fira denna ledighet med en grundlig storstädning och mera shopping! Jag måste ju se till att ekonomin på denna lilla gröna ö kommer på fötter.... Glad Midsommar!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Beyond fabulous!

Det är tur att du håller ekonomin i gång ;)



Kramar

2011-06-25 @ 21:40:11
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Syster

Ps, midsommarafton är ingen röd dag...

"En petimeter syster"

2011-06-28 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0