Spring Premiär


Bild lånad från internet



Vaknade vid 9-tiden imorse och kände att jag var full med energi och tänkte att det är bäst att ta till vara den. Jag hoppade i träningskläderna och på med dojjorna och ut i morgon luften för en försiktig springrunda. Det var faktiskt årets premiär runda! Jag blev snabbt glatt överraskad att jag inte var i sämre form än vad jag hade förväntat mig. Det gick faktiskt underbart bra och hela kroppen plus mitt hjärta var i top form med tanke på att det har blivigt väldigt lite träning och i stort sätt mina dagliga power walks kan man räkna på min ena hand sedan jag började arbeta heltid i februari. Och jag ser verkligen fram emot en helt underbar träningvärk imorgon...


Kommentarer
Postat av: Syster

ALLTID TREVLIGT MED TRÄNINGSVÄRK....

Kram

2011-06-10 @ 08:30:00
Postat av: Beyond fabulous!

Vad duktig du är Moster!

2011-06-12 @ 15:07:52
URL: http://annlundquist.blogg.se/
Postat av: Helen

Jätteduktig du är!

Kram

2011-06-13 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0