Förbannade skor!!!

Är uti i mitt smultronställe och nästan njuter. Jodå, jag njöt förfullt igår och det var strålande sol och kanske 20 grader varmt och jag tänkte passa på att ta mig en långpromenad in till staden för att köpa mig en ny mopp. Jag stoppade mina strumplösa fötter i mina 4 år gamla och mycket väl ingångna skor och traskade iväg mot den stora staden. Efter halva vägen började det att brännas lite väl mycket under mina fötter och efter en snabb titt och var det bara att konstatera att början till skoskav var på väg.
Jag tog det väldigt lungt och försiktigt på hemvägen men vad hjälpe det när skadan var redan skedd. Nu har jag 2 mega blåsor under fötterna, på min högra fot är blåsan lite större än enkrona. På min västra fot, jag var tvungen att mäta den, 3 centimeter gånger 4 centimeter sprängfylld stor blåsa!!!! Jag hatar mina fötter!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Välkommen till min "hatafotklubb", vi är nu fyra medlemmar....

Kram

2011-05-24 @ 08:51:49
Postat av: Sophie

:(

2011-05-24 @ 22:42:57
Postat av: Beyond fabulous!

Lundkvistfötter är av ONDO!!!



Kramar

2011-05-26 @ 20:20:15
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0