Skyldig??

Är det den här lilla krabaten som äter upp mina blommor? Den ena blomman efter den andra har försvunnit i stort sätt varje natt men jag har inte sett några sniglar eller något spår av dom  tills nu när den trampande omkring på min altan. Den lille tog med sig sina kompisar också på en promenad på altanen och dom var brun-röda till färgen. Kan det vara den beryktade Spanska mördarsnigeln?? - I sådant fall kommer jag vänligt men bestämt att be dom flytta.... Eller åtminstone krypa över till grannen...
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Om du vill ha fler så kan jag skicka ca 500 på momangen! Det har regnat lite i natt så det kryllar av dem på gräsmattorna. Har aldrig sett så många som nu!
Kram

2012-06-30 @ 09:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0