Nästan höst

 
Det går mot mörkare tider. När jag vaknar på morgon är det nästan mörkt, man kan ana att om några veckor kommer det att vara mörkt. Känns lite deprimerande. Fast hur mysigt är det inte att gosa tills sig med tända ljus? Ta fram den gamla o varma sticke-tröjan som har sett sina bättre dagar? Köpa nya höst/vinter kläder? Och jag kan inte vänta tills det blir tillräckligt kallt för att dra på mig mina häftigaste stövlar någonsinn köpt! Dessa dyrgripar köpte jag när jag var i det stora landet i väst. Vi var till en outlet utanför Portland och jag blev sååå kär.... Hur snyggt kommer dessa stövlar att bli till en jeans kjol eller kaki färgad kjol eller skinny jeans?? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Snygga! Strl 40? ;-)
Kram

2013-08-26 @ 19:50:33
Postat av: Ann.

Fina!

Kram

2013-08-26 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0