Kung Bore var här!

Vilket bus väder vi har haft det den senaste veckan. Snöstormar och kallt. I onsdags när jag skulle iväg till arbetet fick jag skotta fram George (bilen). Det var massor utav snö men det gick bra att köra ungefär halva vägen till arbetet och sedan blev det halt. Jag tappade kontrollen och slirade lite var stans över motorvägen men lyckades på något underligt sätt få kontroll på bilfan. Då blev det dags för de två bilarna framför mig som körde in i varandra och bussen som låg först körde mest på tvären över motorvägen. Det var riktigt otäckt.
Men nu har snön tinat här i stan, den ligger kvar i bergen och där kan den stanna. Det har även blivigt lite varmare och enligt väderprognosen ser man slutet på denna köldknäpp och då stänger komunen av vattnet!? Nu ser vi fram emot en vatten ransonering över hela påsk helgen..... 

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken tur att det finns vin.....
Kram

2013-03-30 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0