Vad har hänt här?

 
Det stora som har hänt här var att Sarah och Katherine har haft sin födelsedag. Stackars lilla Katherine firade sin stora dag i en test pit i Skottland. Sarah och jag slog samman min födelsedags present från Sarah och hennes födelsedag med Afternoon tea in Gresham Hotel. Det var maffigt. Att få sitta i stora fotöljer och smutta på gott tea och äta cucumber sandwiches, scones med clotted cream and jam och gräddiga bakverk. Det var trevligt.
 
Jag har säkert nämnt det tidigare men jag är helt förstummad över min trädgård. Mina blommor växer som att de skulle vara gödda på steroider....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: An.

Vad mysigt med afternoon Tea! Och ja blommorna ser fantastiska ut. :). Kramar

2014-07-10 @ 19:19:53
Postat av: An.

Vad mysigt med afternoon Tea! Och ja blommorna ser fantastiska ut. :). Kramar

2014-07-10 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0